زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

چرا دیاباته تراکتوری نشد؟

  • کد خبر: ۱۲۱۹۷۱
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
چرا دیاباته تراکتوری نشد؟
سرمربی تراکتور به یک دلیل بازیکن سابق استقلال را نخواست.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نتایج تیم تراکتور برای بردیف سرمربی این تیم ناراحت کننده است. البته نتیجه بازی تنها مشکل این مربی نیست. وی که فکر می‌کرد در غیاب او قرار است با کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی قرارداد ببندند با اضافه شدن به تیم متوجه شد نه تنها این نفرات ملی پوش به تراکتور نیامدند بلکه بازیکنانی به خدمت گرفته شدند که برخی مورد تایید او نیستند. بردیف در همان اردوی ترکیه دو نفر از این بازیکنان را حذف کرد، اما ظاهرا مشکل حل نشده است.

او برای این که لیست را خالی کرده و چند بازیکن باب میل خود را جذب کند در نظر دارد بازیکنان دیگری را نیز خط بزند. در صورتی که تراکتوری‌ها بتواند با همین جای خالی‌ها نیاز این تیم را برطرف کند که مشکل تراکتور حل می‌شود اگر نه که تراکتوری‌ها بعد از محمدرضا خانزاده و مرتضی خراسانی باید منتظر اخراج نفرات دیگر هم باشد.

این در حالی است که گفته می‌شود تیم تراکتور را علی خطیر یکی از اعضای هیات مدیره این تیم بسته، اما به هیچ وجه مورد تایید بردیف نیست. از این رو با پیشنهاد جذب شیخ دیاباته مخالفت کرده و نمی‌خواهد او را به تیمش ملحق کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->